مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-30سياسي

برگزاری اولین وبینار سلامت، سواد و آموزش در کشورهای فارسی زبان


اولین وبینار سلامت ، سواد و آموزش و ارتباط بین آن در کشورهای فارسی زبان، دستاوردها، چالش روز پنجشنبه 13 آذر برگزار می شود.

- برگزاری اولین وبینار "سلامت، سواد و آموزش" در کشورهای فارسی زبان اولین وبینار "سلامت ، سواد و آموزش و ارتباط بین آن در کشورهای فارسی زبان، دستاوردها، چالش " روز پنجشنبه 13 آذر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وبینار به زبان فارسی و در مجموعه وبینارهای جهانی کرسی سلامت و آموزش یونسکو برگزار می شود و بررسی میزان اهمیت تاثیر متقابل سواد و سلامت در تحقیقات، سیاست ها و اقدامات ارتقاء سلامت جامعه یکی از اهداف برگزاری این وبینار است.

این وبینار با حضور سخنرانانی از کشورهای ایران، فرانسه، افغانستان و تاجیکستان با محوریت اهمیت تبادل و تولید دانش در شبکه های اجتماعی مختلف و با زبان های مختلف برای کرسی جهانی سلامت و آموزش یونسکو و ارزش تبادل دانش و تجربه در میان کشورهای همسایه برگزار می شود.

بررسی وضعیت کنونی سلامت و سواد، چالش ها و موفقیت های موجود در سه کشور فارسی زبان، ارائه شواهد تحقیقاتی موجود درک بسترهای خود در مورد اثرت متقابل سواد و سلامت و همچنین تبیین اهداف مشترک سلامت برای همه، سواد برای همه،سواد برای سلامتی و سلامت برای سواد و آموزش از دیگر محورهای این وبینار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین وبینار سلامت، سواد و آموزش در کشورهای فارسی زبان

برگزاری اولین وبینار سلامت، سواد و آموزش در کشورهای فارسی زبان