مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-30حوادث

دستگیری مواد فروشی که راز سارقان اتوبوس های BRT را فاش کرد


رییس پلیس مترو از دستگیری مواد فروشی که به ازای فروش مواد مخدر گوشی های سرقتی از سارقان اتوبوس های BRT دریافت کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سعید عطا الهی در رابطه با این خبر گفت: در پی اطلاع از خرده فروشی مواد مخدر توسط یک جوان 20 ساله در ایستگاه های مترو تهران، تعداد گشت های انتظامی در سطح حوزه افزایش و تیم های انتظامی این یگان برای شناسایی متهم، وارد عمل شدند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه روز گذشته مأموران معاونت آگاهی پلیس مترو هنگام گشت زنی در ایستگاه مترو امام خمینی متوجه رفتار مشکوک جوانی شدند که در حال پرسه زنی بر روی سکوی مترو بود.

مأموران، مدتی رفتار جوان را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه ظن مأموران به یقین تبدیل و متهم را تحت بازجویی اولیه قرار دادند.

رییس پلیس مترو تهران با اشاره به اینکه متهم برای تحقیقات پلیسی به دفتر پلیس مستقر در ایستگاه مترو انتقال یافت، ادامه داد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد مأموران در بازدید از کوله پشتی اش، مقدار 30 گرم هرویین و دو دستگاه گوشی هوشمند لوکس و گران قیمت و تعدادی رم گوشی تلفن همراه کشف کردند.

سرهنگ عطاالله افزود: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت اظهار داشت، من به ازا فروش مواد مخدر به سارقان اموال مسروقه آنان را می خرم و گوشی های مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مواد فروشی که راز سارقان اتوبوس های BRT را فاش کرد

دستگیری مواد فروشی که راز سارقان اتوبوس های BRT را فاش کرد