مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-01بين الملل

مدیر نیروی ویژه مقابله با داعش از سمتش در پنتاگون استعفا کرد


مدیر نیروی ویژه مقابله با داعش از سمتش در پنتاگون و در بحبوحه یکسری برکناری ها و اخراج ها در وزارت دفاع آمریکا استعفا کرده است.

- مدیر نیروی ویژه مقابله با داعش از سمتش در پنتاگون و در بحبوحه یکسری برکناری ها و اخراج ها در وزارت دفاع آمریکا استعفا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، استعفای کریستوفر مایر، مدیر نیروی ویژه مقابله با داعش در پنتاگون مورد تایید و پذیرش کریستوفر میلر، سرپرست وزارت دفاع قرار گرفته است.

مایر یکی از مهمترین مقام های دفاعی است که در روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و پس از آن اخراج شده یا استعفا داده اند که کاخ سفید چند تن از مقام های ارشد پنتاگون را در دوران وزارت مارک اسپر از کار برکنار کرده است.

وی ریاست نیروی ویژه مقابله با داعش را از زمان تشکیل آن در مارس 2017 برعهده داشت.

وزار دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، مسئولیت های پست مایر بین دفتر دستیار وزیر دفاع در امور عملیات ویژه و درگیری های کم شدت از دفتر معاون وزیر دفاع در امور سیاست گذاری تقسیم می شود.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: این تغییرات برای موفقیت نبرد نظامی به منظور از بین بردن داعش و بازتاب تعهدات وزارت دفاع در اقدامات نهادینه به منظور مقابله با داعش و یکپارچه سازی اقدامات با متحدان و شرکا در چار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر نیروی ویژه مقابله با داعش از سمتش در پنتاگون استعفا کرد

مدیر نیروی ویژه مقابله با داعش از سمتش در پنتاگون استعفا کرد