مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-01اجتماعي

هر آنچه درباره سامانه پرداخت الکترونیک کرایه های تاکسی باید بدانید


مدیر مرکز کنترل و نظارت سازمان تاکسیرانی تهران توضیحاتی درباره جزییات سامانه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی ها ارائه کرد.

- امیر علیپور مدیر مرکز کنترل و نظارت سازمان تاکسیرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سامانه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی های تهران اظهار داشت: پرداخت الکترونیک از طریق اپلیکیشن های موبایل پایه و با استفاده از تکنیک QR دوبعدی به صورت محدود از سال 97 برای تاکسی های تهران آغاز شد.

وی افزود: سامانه پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی های تهران بخش مهمی از زیرساخت های شهر هوشمند پایتخت شناخته می شود که برای حوزه حمل و نقل بسیار حائز اهمیت بوده و جزو تکالیف ابلاغی از سوی شورای اسلامی شهر تهران برای سازمان تاکسیرانی است.

مدیر مرکز کنترل و نظارت سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: طی سال های گذشته مسافرین تاکسی برای پرداخت الکترونیکی کرایه به اجبار ناچار به استفاده از 3 اپلیکیشن توسعه یافته در این خصوص بوده اند که این امر باعث اعلام نارضایتی های زیادی از سوی شهروندان تهرانی شده بود.

وی بیان داشت: اما با همکاری با سازمان فاوای شهرداری تهران و با راه اندازی سامانه جامع پرداخت الکترونیک، از این پس مسافران می توانند از طریق هر نوع اپلیکیشن پرداخت (آپ،تاپ، ریالو، دیجی پی، ایزی پی، سیمرغ تجارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر آنچه درباره سامانه پرداخت الکترونیک کرایه های تاکسی باید بدانید

هر آنچه درباره سامانه پرداخت الکترونیک کرایه های تاکسی باید بدانید