مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-01حوادث

کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه طرح ظفر که صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد درباره لباس عروس آغشته به مواد مخدر شیشه اظهار کرد: - ریس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه طرح ظفر که صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد درباره لباس عروس آغشته به مواد مخدر شیشه اظهار کرد: بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر شیشه به این لباس عروس با استفاده از روش های خاص به آغشته شده است.

وی ادامه داد: این لباس قرار بود از طریق پست از کشور خارج شود، اما در یک عملیات اطلاعاتی توسط همکاران ما در پلیس مواد مخدر شناسایی و کشف و ضبط شده است.

سرهنگ حسنوند گفت: جاسازی مواد مخدر از این لباس در یک فرآیند انجام می شود و پس از استخراج از این لباس مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس پلیس مبارزه مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه مقصد این مواد کشور های اروپایی بوده است تصریح کرد: قرار بود این محموله از طریق پست ارسال شود که در یک اقدام اطلاعاتی شناسایی و دو نفر نیز در همین رابطه دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه

کشف یک لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه