مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-01فرهنگي

حسن کسایی به روایت علی اصغر شاه زیدی


علی اصغر شاه زیدی، یکی از دوستان و یاران حسن کسایی است که در برنامه «فرزانگان فرهنگ» درباره این هنرمند و مختصات هنرش و تاثیرات او بر هنر موسیقی ایران سخن می گوید.

- علی اصغر شاه زیدی، یکی از دوستان و یاران حسن کسایی است که در برنامه فرزانگان فرهنگ درباره این هنرمند و مختصات هنرش و تاثیرات او بر هنر موسیقی ایران سخن می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی باغسنگانی تهیه کننده برنامه فرزانگان فرهنگ با اعلام این خبر گفت: علی اصغر شاه زیدی در حال حاضر به تربیت هنرجویان آواز مکتب اصفهان مشغول است، همچنین هر ساله مراسم یادبودی در اصفهان برای استاد کسایی برگزار می کند، آخرین اثر وی به نام هنوز آواز، مجموعه ای از آوازهای بداهه او است.

شاه زیدی با علی تجویدی، جلیل شهناز، حسن کسایی، هابیل علی اف و فریدون شهبازیان همکاری هنری داشته است و نیز برای موسیقی متن سریال ثقهالاسلام تبریزی (دوازده روزتاریخ مشروطه)، تصنیف گریه کن اثر عارف قزوینی را اجرا کرده است.

برگزاری چهار شب کنسرت بداهه خوانی در تالار وحدت تهران با همراهی ساز جلیل شهناز و جهانگیر ملک و کنسرت ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان در کاخ چهلستون اصفهان و اجرای آواز به صورت بداهه با همکاری هنرمندانی چون جلال ذوالفنون، شهریار فریوسفی، درویش رضا منظمی، از دیگر فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن کسایی به روایت علی اصغر شاه زیدی

حسن کسایی به روایت علی اصغر شاه زیدی