مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-02سياسي

حربه کثیف ترور، ملت ایران را از حرکت به جلو متوقف نمی کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه ترور در تمام دنیا حرکتی از روی ترس و ذلت است، گفت: ترور اندیشمندان و دانشمندان یک کشور هرگز نشان دهنده قدرت تروریسم نیست.

- حجت الاسلام زهرایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترور شهید فخری زاده این حرکت را برگرفته از ترس دشمن در برابر عظمت علمی ملت ایران دانسته و اظهار کرد: در هیچ کجای دنیا برای ترور و تروریسم اعتبار و ارزشی قائل نیستند و این حرکت بی ارزش بودن دشمنان این ملت را نشان داد.

وی بیان کرد: امروز به همگان ثابت شده که دشمن هرگز به دنبال حرکت رو به جلوی ملت ایران نیست و آنچه در رابطه با ملت ایران از زبان آنها مطرح می شود تنها یک بازی کثیف برای فریب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: ترور نخبگان و اندیشمندان در این کشور انگیزه این ملت را برای حرکت رو به جلو افزایش داده و زمینه وحدت و همدلی بیشتر ملت را فراهم می کند.

وی تأکید کرد: از سویی انتقام قاطع و تنبیه سخت عاملان و آمران این جنایت به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و انتظار می رود که این حرکت در زمان و موعد مناسب به خوبی انجام شود.

زهرایی اضافه کرد: نکته مهمتری که باید از این جنایت درس گرفت آن است که تکیه به غرب و بیگانه همیشه برای ملت ایران بی نتیجه بوده و نفعی نداشته است و غرب هرگاه توان ضربه زدن را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حربه کثیف ترور، ملت ایران را از حرکت به جلو متوقف نمی کند

حربه کثیف ترور، ملت ایران را از حرکت به جلو متوقف نمی کند