مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-02اجتماعي

راه میانبری از مدرسه به دانشگاه


مدیر پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان بیرجند با اشاره به اینکه فعالیت های این مراکز راه میانبری به دانشگاه هاست، گفت: دانش آموزان در این پژوهش ها راه حل مسائل را یاد می گیرند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان بیرجند با اشاره به اینکه فعالیت های این مراکز راه میانبری به دانشگاه هاست، گفت: دانش آموزان در این پژوهش ها راه حل مسائل را یاد می گیرند.

طاهره پنجابی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از آنجا که دانش آموزان منبع اصلی تولید دانش هستند و اصلی ترین دارایی ها به شمار می آیند، باید به شیوه مناسب، دانش آنها مدیریت شود و لازم است تلاش کرد دارایی های نهفته در ذهن آن ها کشف شود تا این گنج به دارایی های با ارزشی تبدیل شود.

وی افزود: برای کسب دانش صرفاً آموزش و حضور فیزیکی در مکان های آموزشی مهم نیست؛ بلکه پژوهش و تحقیق هم می تواند بر علم و دانش بیافزاید.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان بیرجند بیان کرد: پژوهش عامل مهمی در تولید دانش، دانایی و پیشرفت جامعه انسانی است و با نهادینه کردن پژوهش در برنامه آموزش دانش آموزان از همان سال های اولیه تحصیل کمک بسیاری به توسعه یافتگی جامعه می کنیم.

وی ادامه داد: پژوهش سرا در زیرساخت های طراحی برنامه های پایه ای دانش آموزان به تقویت مهارت هایی مانند حل مسأله،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه میانبری از مدرسه به دانشگاه

راه میانبری از مدرسه به دانشگاه