مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-02سياسي

نبود پژوهانه برای دانشجویان دکتری/ بزرگنمایی غیرواقعی از بودجه فرهنگ شده است


دبیر ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در چند سال اخیر بزرگنمایی غیرواقعی از بودجه فرهنگ شده است و بودجه فرهنگ در مقابل بخش های دیگر بسیار کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اصغر عبدالهی معاون امور مجلس و فراسازمانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اظهار کرد: پیرو جلسه با رییس مجلس شورای اسلامی و در راستای افزایش تعاملات با قوه مقننه، لازم است جلساتی با حضور 5 کمیسیون مرتبط با وظایف و مأموریت های شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شود.

وی افزود: آقای حاجی بابایی در ادوار مختلف در مجلس نگاه مثبت به حوزه فرهنگ داشته است که نماد آن را می توانیم در برنامه ششم توسعه ببینیم که 19 ماده در این برنامه ناظر به علم و فناوری است و در بخش فرهنگ نیز در برنامه ششم این توجه بوده است.

منصور کبگانیان قائم مقام ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این جلسه ضمن تأکید بر تعاملات مثبت حمیدرضا حاجی بابایی در دوره وزارت با شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این دوره محقق شد.

وی همچنین آمایش آموزش عالی، نبود پژوهانه برای دانشجویان دکتری، برنامه ریزی برای حوزه نخبگان در کشور، مسأله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود پژوهانه برای دانشجویان دکتری/ بزرگنمایی غیرواقعی از بودجه فرهنگ شده است

نبود پژوهانه برای دانشجویان دکتری/ بزرگنمایی غیرواقعی از بودجه فرهنگ شده است