مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-02اجتماعي

ملایر در ردیف 10 شهرستان برتر کشور در مقابله با کرونا


بازدیدهای میدانی فرماندار ویژه ملایر از سه بخش جوکار، سامن و زند ملایر طی هفته جاری و نظارت بر روند اجرای محدودیت ها، خبر از همکاری واحدهای صنفی و مردم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان و بخش های تابعه می دهد.

- ایسنا/همدان بازدیدهای میدانی فرماندار ویژه ملایر از سه بخش جوکار، سامن و زند ملایر طی هفته جاری و نظارت بر روند اجرای محدودیت ها، خبر از همکاری واحدهای صنفی و مردم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان و بخش های تابعه می دهد.

قدرت الله ولدی طی این بازدیدها با ابراز رضایت مندی از روند اجرای محدودیت ها، همکاری و همراهی بخشداران، شهرداران تابعه، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار نیروی انتظامی، پلیس راهور، بسیج و اعضای ستاد مقابله با کرونا را به عنوان عاملی اثرگذار بر روند اجرای این محدودیت ها می داند.

او همراهی 99 درصد واحدهای صنفی و مردم در روند اجرای محدودیت ها را عاملی اثرگذار در کاهش ورودی بیمارستان ها و نیز کاهش بیماران بستری می داند و همکاری مستمر دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای ملایر را در اجرای محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی مطلوب ارزیابی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته ولدی، ملایر در ردیف 10 شهرستان برتر کشور برای کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا و اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر در ردیف 10 شهرستان برتر کشور در مقابله با کرونا

ملایر در ردیف 10 شهرستان برتر کشور در مقابله با کرونا