مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-02سياسي

الزام هنرمندان به ساخت ماکت برای حضور در سمپوزیوم مفاخر


رافی داوتیان عضو شورای سیاستگذاری سومین سمپوزیوم مفاخر ایران ویژه دانشمندان در این دوره از الزام هنرمندان به ساخت یک ماکت برای حضور در این سمپوزیوم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رافی داوتیان هنرمند مجسمه ساز و عضو شورای سیاستگذاری سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران درباره نحوه برگزاری این دوره گفت: در این دوره از سمپوزیوم جلسات فشرده تر و دارای تعدد بیشتری بود.

همچنین شخصیت های انتخابی نیز بیشتر از بین افراد معاصر عرصه علمی و فرهنگی در نظر گرفته شد.

وی افزود: در بخش نصب آثار نیز طی این دوره، تمهیدات بیشتری اندیشیده شد بنابراین مکان نصب کاملاً مورد بررسی قرار گرفت و هنرمندان با آشنایی کامل نسبت به نقطه نصب و با توجه به اینکه آثار نقطه مخصوصی را در سطح شهر به خود اختصاص می دهند، کار را آغاز کرده اند بنابراین آثار به نحوی نگاه فضا محور نیز دارند.

عضو شورای سیاستگذاری سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران تصریح کرد: در طول این دوره هنرمندان به اندازه کافی از زنجیره نصب و اجرای کار مطلع هستند زیرا محل و مکان نصب که در فرهنگستان علوم ایران است از قبل توسط سازمان زیباسازی مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به دوره های قبل، برنامه ریزی منسجم تری را شاهد هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام هنرمندان به ساخت ماکت برای حضور در سمپوزیوم مفاخر

الزام هنرمندان به ساخت ماکت برای حضور در سمپوزیوم مفاخر