مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-02سياسي

افشای اولین ترور هسته ای در ایران پس از 14 سال


مصطفی معین وزیر اسبق علوم افشا کرده که در آذر 1385 ترور دانشمندان هسته ای ‎ ایران توسط موساد با ترور دکتر ‎اردشیر حسن پور شروع شده، ولی مقامات وقت در دولت احمدی نژاد تصمیم گرفته اند این ترور را یک حادثه عادی جلوه دهند تا نهاد های اطلاعاتی زیر سوال نروند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، ‏‎مصطفی معین وزیر اسبق علوم افشا کرده که در آذر 1385 ترور دانشمندان هسته ای ‎ ایران توسط موساد با ترور دکتر ‎اردشیر حسن پور شروع شده، ولی مقامات وقت در دولت احمدی نژاد تصمیم گرفته اند این ترور را یک حادثه عادی جلوه دهند تا نهاد های اطلاعاتی زیر سوال نروند! دکتر مصطفی معین وزیر علوم و تحقیقات فناوری دولت هشتم که ریاست آن بر عهده سیدمحمد خاتمی بود، رازی مهم را افشا کرد.

او در صفحه اینستاگرام خود پرده از ترور دانشمند هسته ای خبر داد که 14 سل پیش ترور شده بود.

او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در تاریخ 26 دی 1385 دکتر اردشیر حسین پور استاد فیزیک هسته ای دانشگاه شیراز و سرپرست آزمایشگاه تحقیقاتی مالک اشتر، در خوابگاه صدرای دانشگاه با گاز رادیو اکتیو توسط عوامل موساد ترور شد.

در آن زمان ترور این دانشمند برجسته هسته ای از سوی مقامات تکذیب شد و دلیل آن این بود که سیستم اطلاعاتی زیر سوال نرود و او به عنوان گارگرفتگی معمولی غریبانه به خاک سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای اولین ترور هسته ای در ایران پس از 14 سال

افشای اولین ترور هسته ای در ایران پس از 14 سال