مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-02فرهنگي

فرهاد آیت اللهی: مستندساز اجتماعی در بحران کرونا تنهاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد آیت اللهی که با مدافعان به بخش ویژه کرونا در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت راه یافته است، - مستند مدافعان به کارگردانی فرهاد آیت الهی درباره مبارزه قهرمانانه یک پرستار با ویروس کروناست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرهاد آیت اللهی که با مدافعان به بخش ویژه کرونا در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت راه یافته است، در گفتگو با پانا توضیحاتی درباره این فیلم داد و گفت: این مستند درباره عاطفه جلیلی پرستار جانبازی است که 80 درصد از ریه اش را به دلیل کرونا از دست داد و با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم کرد و من سه ماه و نیم، هر روز 16 ساعت و لحظه به لحظه مبارزه این زن را برای زنده ماندن به تصویر کشیدم.

کارگردان مستند مدافعان درباره ساخت این مستند، گفت: تمرکز فیلم هایی که چند سال اخیر تولید کرده ام بر موضوع زنان قهرمان بوده.

زنانی که در بحران ها و مشکلات متعددشان، زندگی و مبارزه و تلاش می کنند.

برای همین زمانی که کرونا شروع شد هم سراغ سوژه ای زن محور رفتم.

آیت اللهی با بیان اینکه او تنها عضو ایرانی موسسه فیلمسازی امریکا با عضویت 72 کشور است، گفت: این موسسه تصمیم به ساخت پروژه ای جهانی درباره کرونا گرفت و من ترجیح دادم فیلمی که از ایران درباره این موضوع ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهاد آیت اللهی: مستندساز اجتماعی در بحران کرونا تنهاست

فرهاد آیت اللهی: مستندساز اجتماعی در بحران کرونا تنهاست