مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-04سياسي

بهره از تجربه اساتید برجسته مجسمه سازی در سومین سمپوزیوم مفاخر


فرزاد طالبی دبیر سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران درباره برپایی این دوره سمپوزیوم با توجه به حواشی پیش آمده در دوره قبل و برخی تفاوت ها در برگزاری توضیحاتی ارائه کرد.

- فرزاد طالبی دبیر سومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ایران درباره برپایی این دوره سمپوزیوم با توجه به حواشی پیش آمده در دوره قبل و برای جلوگیری از تکرار آنها به خبرنگار مهر گفت: پیش از برنامه ریزی برای برگزاری سمپوزیوم سوم مطالعه و ارزیابی هایی از برپایی دوره های گذشته سمپوزیوم مجسمه سازی انجام شد و برنامه ریزی ها بر همین اساس صورت گرفت و سعی شد که دیگر شاهد چنین حواشی نباشیم.

وی درباره معیارهای انتخاب هنرمندان مجسمه ساز برای ساخت سردیس ها بیان کرد: در فراخوان سمپوزیوم سوم از هنرمندان خواستیم که رزومه خود را مرتبط با ساخت مجسمه فیگوراتیو برای ما ارسال کنند و بر این اساس، هنرمندانی انتخاب شدند که آثار قابل قبولی در حوزه مجسمه سازی داشتند.

طالبی تاکید کرد: برای اینکه صرفاً بر رزومه هنرمندان متکی نباشیم، هنرمندان حاضر در سمپوزیوم ملزم به ساخت یک ماکت و ارسال آن برای هیأت داوری بودند که تفاوت عمده این دوره نسبت به قبل همین امر است.

وی تصریح کرد: در این روند، ماکت ها یک بار مورد داوری قرار گرفتند تا در صورت وجود ایراد در ماکت ها، با هنرمند در میان گذاشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره از تجربه اساتید برجسته مجسمه سازی در سومین سمپوزیوم مفاخر

بهره از تجربه اساتید برجسته مجسمه سازی در سومین سمپوزیوم مفاخر