مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-04اقتصادي

چه عواملی باعث تکمیل زودهنگام سقف حق التحریر در دفاتر اسناد رسمی شده است؟


چندی پیش ادعایی درباره طرح سقف درآمد در دفاتر اسناد رسمی مطرح شد و رییس کانون سردفتران اعلام داشت تاکنون 10 درصد از دفاتر مناطقی همچون تهران و تمام دفاتر برخی شهرهای کشور سقف درآمدی خود را تکمیل کرده اند.

- چندی پیش ادعایی درباره طرح سقف درآمد در دفاتر اسناد رسمی مطرح شد و رییس کانون سردفتران اعلام داشت تاکنون 10 درصد از دفاتر مناطقی همچون تهران و تمام دفاتر برخی شهرهای کشور سقف درآمدی خود را تکمیل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک واضح است که تکمیل شدن این سقف برای هر یک از دفاتر اسناد رسمی باعث عدم امکان ثبت اسناد مالی( مانند اسناد رهنی و نقل و انتقال املاک و خودرو) توسط آن دفترخانه می شود.

موضوعی که برخی سردفتران ادعا می کنند باعث تعطیلی کسب و کار و مانع تداوم روند درآمدزایی شان می شود .

از طرف دیگر برخی از بنگاه داران و مشاورین املاکی که به دلایل مختلف همیشه تمایل به همکاری با دفترخانه ای خاص داشته اند نیز ازمحدودیت حادث شده ناخورسندند! با وجود اینکه برای هر استان سقف دو برابر میانگین حق التحریر دفاتر مرکز استان پیش بینی شده و دفاتر مرکز استان نیز از بالاترین درآمدهای دفاتر سطح استان برخوردارند، تا آنجا که این سقف در استان تهران رقم قابل توجه 868 میلیون تومان و در برخی نقاط دیگر کشور حتی بیش از این رقم تعیین شده ، حال همزمان با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه عواملی باعث تکمیل زودهنگام سقف حق التحریر در دفاتر اسناد رسمی شده است؟

چه عواملی باعث تکمیل زودهنگام سقف حق التحریر در دفاتر اسناد رسمی شده است؟