مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-04اقتصادي

معین اقتصادی منوجان انتظارات را برآورده نکرده است


هدف از حضور معین های اقتصادی در شهرستان ها ایجاد تغییر و تحول است اما در منوجان انتظار و توقعی که از معین اقتصادی آن وجود داشته، - برآورده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند به همراه هیئت همراه صبح جمعه در ادامه سفر خود به شهرستان های جنوبی کرمان، با استقبال مسئولان محلی وارد شهرستان منوجان شد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا از پروژه های معین اقتصادی این شهرستان بازدید کرد.

وی پس از بازدید از این پروژه ها که شامل کارگاه های تولید فرش، هتل کپری، صنایع دستی و خیاطی است، گفت: هدف از حضور معین های اقتصادی در شهرستان ها ایجاد تغییر و تحول است اما در شهرستان منوجان انتظار و توقعی که از معین اقتصادی آن وجود داشته، برآورده نشده است.

استاندار کرمان اضافه کرد: برخی از پروژه ها و مجموعه هایی که گهر زمین به عنوان معین اقتصادی باید انجام دهد و منجر به توانمندسازی مردم شود، واگذار شده و در این زمینه ابهاماتی وجود دارد که فرماندار شهرستان منوجان باید جمع بندی کند و در مورد آنها تصمیمات لازم گرفته شود.

وی اظهار داشت: معین های اقتصادی با هدف سرمایه گذاری جهت ایجاد کسب و کارهای اجتماعی در منطقه حضور دارند و نباید صرفاً با نگاه سودانگاری و تجاری به آنها توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معین اقتصادی منوجان انتظارات را برآورده نکرده است

معین اقتصادی منوجان انتظارات را برآورده نکرده است