مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-04سياسي

ترور دانشمندان، نشانه ترس دشمن از ملت ایران است/ ورود خزنده دشمنان به حوزه فرهنگ


امام جمعه رشت، با اشاره به ترور و شهادت دکتر فخری زاده گفت: دشمن می داند، اما باز مؤکداً می گوییم که بدانند این ترورها ترس و رعب دشمن از ایرانیان و دانشمندان این کشور را به دنیا مخابره می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت ، آیت الله رسول فلاحتی در پیام خطبه این هفته رشت با اشاره به اهمیت عفت و حیا در گفتار و رفتار اظهار کرد: کنترل قوای جنسی یکی از موضوعاتی است که باید موردتوجه ویژه ای قرار بگیرد، لذا خداوند با قرار دادن احکام، انسان را به کنترل قوای جنسی دعوت می کند.

 وی در ادامه شهادت دانشمند شهید فخری زاده را تبریک و فقدان این عزیز بزرگوار را تسلیت گفت و افزود: دشمن می داند، اما باز مؤکداً می گوییم که بدانند این ترورها ترس و رعب دشمن از ایرانیان و دانشمندان این کشور را به دنیا مخابره می کند، اینکه دشمن با نیرنگ و حیله اقدام به جنایت می کند نشان از ضعف و زبونی دشمن بوده و بدانند که این شهادت ها ما را بیدارتر می کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه این گونه اقدامات سند محکمی از جنایات دشمن علیه ملت ایران برای جوانان و نسل جوان ما خواهد بود، تصریح کرد: این اقدامات یعنی کشتن خوبان جامعه ما، خود ابزاری برای تبلیغ حقانیت ما و جنایات دشمنان این مرزوبوم است چراکه مردم متوجه می شوند که دشمن خیر و صلاح ما را نمی خواهد و خوبان جامعه ما ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمندان، نشانه ترس دشمن از ملت ایران است/ ورود خزنده دشمنان به حوزه فرهنگ

ترور دانشمندان، نشانه ترس دشمن از ملت ایران است/ ورود خزنده دشمنان به حوزه فرهنگ