مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:002020-12-04حوادث

آبگرفتگی اهواز فروکش کرد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از فروکش کردن آبگرفتگی نقاط مختلف این شهر خبر داد.

- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آبگرفتگی در مناطق مختلف اهواز فروکش کرد و ماموران آتش نشان در حال شستشو و ضدعفونی نقاط آبگرفته این شهر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ابراهیم قنبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آبگرفتگی مناطق کیانپارس، بهارستان، کیان آباد، کوی طاهر، پادادشهر، کمپلو، عامری، نادری، کیانشهر، کیان، گلستان و کوی رمضان در اهواز توسط امدادگران این سازمان و دیگران ماموران امدادی تخلیه شده و تقریبا منطقه دیگری در این شهر دچار آبگرفتگی نیست.

</p> وی با بیان اینکه ضدعفونی و گند زدایی مناطقی که از آبگرفتگی تخلیه شده با آب ژاول و مواد ضدعفونی کننده توسط آتش نشانی در حال انجام است گفت:چاه های آسانسور، توقفگاه ها(پارکینگ) و معابر در حال شستشو و ضدعفونی کردن هستند و تا زمانی که به صورت کامل مشکل در این مناطق رفع نشود امدادگران در مناطق حضور خواهند داشت.

قنبری با اشاره به اینکه 80 خودرو ملکی و استیجاری در این امدادرسانی استفاده شده ادامه داد: امدادگران آتش نشانی علاوه بر کار تخلیه آب از سطح شهر اهواز، به افراد ناتوان و بیماران در مناطق آبگرفته امدادرسانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی اهواز فروکش کرد

آبگرفتگی اهواز فروکش کرد