مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:352020-12-05اجتماعي

احداث 30 پد بالگرد در شهرک های صنعتی اصفهان تا پایان سال


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 30 پد بالگرد در شهرک های صنعتی اولویت دار در استان، به منطود خدمات رسانی فوری در مواقع بحران تا پایان امسال احداث می شود.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار 54 دستگاه شتا بنگار در استان اصفهان اظهار داشت: 12 دستگاه از این نوع، در استان اصفهان آنلاین شده است که مخاطرات زمین ساختی و زلزله هشدار می دهد.

وی افزود: 12 ایستگاه لرزه نگاری برای بررسی و ثبت لرزه در استان اصفهان استقرار یافته است و سازمان هواشناسی استان با همکاری شرکت آب منطقه ای نیز سامانه های هشدار سیل در اصفهان را تقویت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در 15 منطقه شهری کلانشهر اصفهان، پایگاه های مدیریت بحران ایجاد شد، تصریح کرد: مقرر شده است که شهرداری اصفهان با ظرفیت پایگاه های مدیریت بحران، در مواقع سوانح و حوادث طبیعی و انسان ساز اقدام کند.

وی اضافه کرد: تا یک ماه آینده، شهرداری کلانشهر اصفهان با همکاری فوریت های پزشکی موظف شده است 15 پد بالگرد در مناطق اولویت دار اصفهان جانمایی کند.

شیشه فروش به تقویت پایگاه های مدیریت بحران توسط شهرداری کلانشهر اصفهان تاکید کرد و افزود: سامانه های هشدار سریع با رویکرد محله محور در مدیریت سوانح و حوادث طبیعی و انسان ساز در اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 30 پد بالگرد در شهرک های صنعتی اصفهان تا پایان سال

احداث 30 پد بالگرد در شهرک های صنعتی اصفهان تا پایان سال