مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-05فرهنگي

«بخش خصوصی مستقل» در سینما تنها یک کلمه شیک است


سعید خانی تهیه کننده سینما معتقد است که بخش خصوصی مستقل در سینما تبدیل به یک کلمه شیک شده است.

- سعید خانی تهیه کننده و مدیر شرکت پخش خانه فیلم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تسویه مطالبات پخش کنندگان از سینماداران گفت: در حال حاضر همچنان منتظر هستیم که طلب های ما از سوی سینماداران پرداخت شود تا بتوانیم فعالیت های خود را ادامه دهیم.

البته این را باید بگویم پرداخت طلب ها توسط سینماداران از سوی وامی که دولت در اختیار آنها قرار می دهد زمان بر است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که ما بتوانیم هرچه سریع تر به سرمایه خود دست پیدا کنیم.

وی درباره پروژه سینمایی که در دست دارد، بیان کرد: پروژه لیپار را برای تولید در دست دارم که در صورت فراهم شدن شرایط مناسب آن را جلوی دوربین می بریم، کارگردانی این پروژه را حسین ریگی برعهده دارد.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: همچنین فیلم هایی چون گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی، دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد و خط استوا را در دست پخش دارم که نمی دانم در شرایط فعلی امکان اکران این فیلم ها وجود دارد یا خیر، البته با توجه به شرایطی که ویروس می تواند اعلام کند که سینماها کلاً باز است، بیان کرد: در حال حاضر باز شدن سینماها با در نظر گرفتن ساعت فعالیت نمی تواند به سینما کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بخش خصوصی مستقل» در سینما تنها یک کلمه شیک است

«بخش خصوصی مستقل» در سینما تنها یک کلمه شیک است