مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-05اقتصادي

مشکلی در تامین گوشت مرغ هرمزگان وجود ندارد


رییس سامان جهادکشاورزی استان هرمزگان گفت: برنامه ریزی لازم جهت تولید گوشت مرغ موردنیاز ماه های پایانی سال انجام شده و با توجه به تخصیص سهمیه نهاده ها ، - ایسنا/هرمزگان رییس سامان جهادکشاورزی استان هرمزگان گفت: برنامه ریزی لازم جهت تولید گوشت مرغ موردنیاز ماه های پایانی سال انجام شده و با توجه به تخصیص سهمیه نهاده ها ، نرخ مصوب تنظیم بازار گوشت مرغ در حال پیگیری است.

علی باقرزاده همایی صبح امروز(15 آذرماه) در نشست بررسی تولید گوشت مرغ، مسائل و مشکلات سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی و رعایت نرخ مصوب گوشت مرغ در کشور، افزود: در استان هرمزگان ظرفیت سازی بسیار مناسبی در صنعت مرغ گوشتی استان صورت گرفته و باتوجه به عملکرد واحدهای تولیدی خوشبختانه مشکلی در تامین گوشت مرغ این استان وجود نخواهد داشت.

ویدر خصوص جوجه ریزی 8 ماهه سالجاری در این استان اظهار کرد: در 8 ماهه سالجاری 12.

5 میلیون قطعه جوجه ریزی با تولید بیش از 25 هزار تن گوشت مرغ در صنعت مرغداری استان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد یک درصدی برخوردار می باشد.

این مقام مسئول کاهش جوجه ریزی نیمه اول مهرماه سالجاری را ناشی از عدم تولید و عرضه جوجه یکروزه توسط کارخانجات جوجه کشی از یک طرف واختلالات به وجود آمده در سیستم بازارگاه نهاده های کشاورزی در خصوص تامین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین گوشت مرغ هرمزگان وجود ندارد

مشکلی در تامین گوشت مرغ هرمزگان وجود ندارد