مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-05ورزشي

قدم های بزرگی برای ارتقا سطح سلامت مردم برداشته شده است


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: قدم های بزرگی برای ارتقا سطح سلامتی مردم در قالب تدوین برنامه های ورزش همگانی صورت گرفت و به جای کار مقطعی قدم های بزرگی را بر داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با هدف هماهنگی به منظور اجرای برنامه ترویج ورزش همگانی کشور که در شورای فرهنگ عمومی مصوب شده است، پیش از ظهر امروز برگزار شد.

سید عبدالحمید احمدی اهمیت ترویج فرهنگ ورزش همگانی در کشور را به منظور ارتقا سطح سلامتی مردم مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برخی آمار از جمله 56 درصد شیوع کم تحرکی در کشور که متاسفانه آمار بانوان در این مقوله بیش از شصت درصد است، بیانگر اهمیت.

ورزش به عنوان یک مقوله سلامت آفرین است و در این بین تلاش وزارت ورزش و جوانان در این دوره خارج کردن ورزش همگانی از محاق بوده است تا موضوع ورزش همگانی به یک موضوع مهم و حیاتی در کشور تبدیل شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: انصافاً در طی 7 سال گذشته بدون مبالغه قدم های مثبتی برداشته شده است و از سال 97 هم سعی کردیم به جای یک کار مقطعی ریل گذاری کنیم تا برنامه های ورزش همگانی برای ارتقا سطح سلامتی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم های بزرگی برای ارتقا سطح سلامت مردم برداشته شده است

قدم های بزرگی برای ارتقا سطح سلامت مردم برداشته شده است