مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 18:502020-12-05حوادث

نوزاد بلاتکلیف در زنده ماندن


نوزادی که فوت شده در بیمارستان ایلام به خانواده داغدارش داده شد اما زنده از غسالخانه آبدانان پس گرفته شد؛ ماجرایی که سر و صدای زیادی درفضای مجازی و رسانه ها به پا کرد؛ - از یک سو مسئولان بیمارستان بودند که می گفتند تمام تلاششان را برای نجات "آدین" 50 روزه انجام داده اند اما بی نتیجه بوده است و از سوی دیگر گروهی دیگر بودند که از صدور گواهی دفن این نوزاد قبل انکه از مرگ نوزاد مطمئن شوند، انتقاد کرده و مرگ آن را ناشی از قصور پزشکی دانسته اند اما اصل ماجرا چه بوده است؟ آدین ایمانی، نوزاد دوماهه ای که با هوشیاری غسال آبدانانی زنده شده بود، در بیمارستان ابوذر اهواز فوت کرد.

گواهی فوت او کخ روز جمعه در بیمارستان مرکز ایلام صادر شده بود، همان شب و در غسالخانه آبدانان با هوشیاری مسئول غسالخانه زنده تشخیص داده شد و در نهایت پس از انتقال به بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان و اعزام به بیمارستان ابوذر اهواز، تلاش های تیم پزشکی برای زنده نگه داشتن او بی نتیجه ماند و لحظاتی بعد درگذشت.

قصوری در مرگ آدین مشاهده نشد دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد که امروز، 15 آذر برای بررسی مرگ آدین، شیرخوار آبدانانی ، کمیسیون فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام با حضور فوق تخصصی قلب کودکان، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، فوق تخصص نوزادان و متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزاد بلاتکلیف در زنده ماندن

نوزاد بلاتکلیف در زنده ماندن