مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-06سياسي

سهم ناچیز دریاچه ارومیه از بودجه 1400


درحالی که احیای دریاچه ارومیه یکی از برنامه های مهم رییس جمهوری از ابتدای دولت یازدهم بوده است، اعتبار درنظر گرفته شده برای این دریاچه طی سال 1400، حدود 498 میلیون تومان است و به گفته مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه برای اجرای پروژه های نرم افزاری و ادامه راه نجات دریاچه ارومیه به اعتبارات بیشتری نسبت به بودجه تعیین شده نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس لایحه بودجه سال 1400 که هفته گذشته تقدیم مجلس شورای اسلامی شد اعتباری حدود 498 میلیون و 800هزار تومان برای حفاظت و نجات دریاچه ارومیه درنظر گرفته شده است.

فرهاد سرخوش - مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه - در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه هزینه های لازم برای اجرای پروژه های سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه ازجمله احداث تصفیه خانه ها و پروژه های انتقال آب با اعتبارات سال 99 تامین شده است، اظهار کرد: اعتبار تعیین شده برای سال 1400 باید صرف اجرای پروژه های نرم افزاری ازجمله احداث سیستم های نوین آبیاری برای اراضی کشاورزی، کشت محصولات کم آب بر، لایروبی در برخی از رودخانه هایی که رسوب کرده اند و.

شود.

وی ادامه داد: هرچند پروژه های سنگین و هزینه بر دریاچه ارومیه تا آخر امسال به بهره برداری خواهند رسید اما باوجود این برای اجرای پروژه های نرم افزاری و ادامه راه نجات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز دریاچه ارومیه از بودجه 1400

سهم ناچیز دریاچه ارومیه از بودجه 1400