مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-06سياسي

چاره ای جز بهره مندی از نقش آفرینی دانشجویان در این شرایط نداریم


رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو پیامی صادر کرد و گفت: چاره ای جز بهره مندی از نقش آفرینی دانشجویان و دانشگاهیان برای ارائه راهکار جهت برون رفت از این شرایط نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کرد.

متن پیام رییس جهاددانشگاهی به این شرح است: 16 آذرماه یکی از روزهای افتخارآمیز در تاریخ کشورمان است که از آن به عنوان نماد آگاهی، پویایی و استکبارستیزی و نقطه عطف جنبش دانشجویی در ایران یاد می شود.

روزی که نه تنها تداعی گر ایستادگی دانشجویان در برابر استعمار غرب و مبارزه با دشمنان خارجی ملت ایران در آن مقطع زمانی است، بلکه چراغ راه جوانان باایمان و آگاه ایران و مشتاقان و شیفتگان عزت، استقلال و پیشرفت این مرزوبوم در هر زمان دیگر و تا به امروز به حساب می آید.

تاریخ و عبرت های آن، رکن اساسی و مبنای هندسه سیاسی جنبش های بانشاط و عدالت خواهانه دانشجویی است.

دانشجویان مؤمن و بیدار، با این ابزار قدرتمند و تحلیل درست سوابق دشمنی ها و سنگ اندازی های استکبار تا به امروز، گام برمی دارند.

امسال در شرایطی روز دانشجو را گرامی می داریم که دشمنان با نقشه شوم رژیم تروریست صهیونیستی و آمریکای جهانخوار؛ دانشمند مبتکر، عالم عامل و مدیر انقلابی برآمده از ساحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای جز بهره مندی از نقش آفرینی دانشجویان در این شرایط نداریم

چاره ای جز بهره مندی از نقش آفرینی دانشجویان در این شرایط نداریم