مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-06بين الملل

ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی درصدد تشکیل حزب انتخاباتی جدید


منابع عبری از تلاش چند ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی برای تشکیل ائتلاف انتخاباتی جدید در صحنه سیاسی این رژیم خبر دادند.

- منابع عبری از تلاش چند ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی برای تشکیل ائتلاف انتخاباتی جدید در صحنه سیاسی این رژیم خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت فاش کرد که رژیم صهیونیستی طی چند ماه اخیر شاهد تلاش برخی مشاوران سیاسی برای تشکیل یک حزب انتخاباتی جدید به ریاست موشه یعالون و گادی آیزنکوت، دو فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی بوده است و این افراد سند راهبردی را در این زمینه تهیه کرده اند.

موران ازولای ، نویسنده یدیعوت آحارونوت در این باره گفت که یعالون متعهد به تغییر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است و آیزنکوت را یک شریک مهم و محوری در هرگونه انقلاب علیه دولت کنونی می داند؛ چراکه طبق آخرین نظرسنجی، در صورت تشکیل چنین حزبی سهم اردوگاه راست در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از 65 کرسی به 62 کرسی کاهش می یابد و حزب یعالون و آیزنکوت 16 کرسی را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: پیش نویسی درباره جنبه های استراتژیک و عملیاتی تشکیل حزب جدید تنظیم شد و در میان آن را برای گروه ها و شرکای محرمانه توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی درصدد تشکیل حزب انتخاباتی جدید

ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی درصدد تشکیل حزب انتخاباتی جدید