مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-06سياسي

مصوبه مالیات بر ارزش افزوده مجلس موجب تراکم فروشی در شهر می شود


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه مالیات بر ارزش افزوده مجلس، رویکرد نگران کننده ای برای چند دهه مدیریت شهری حاکم است و یعنی تراکم فروشی را رونق می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا نژاد بهرام در جلسه صبح امروز شورای شهر در نطق پیش از دستور خود با انتقاد از مصوبه اخیر مجلس در جهت کاهش اختیارات شوراهای شهر گفت: تحولات هفته های گذشته و ماه های اخیر در ارتباط با بروز چالش های جدی مابین مجلس شورای اسلامی به عنوان پارلمان ملی و شوراهای اسلامی شهرها به عنوان پارلمان محلی که هر دو از نهادهای انتخابی و موید جمهوریت نظام بوده و از اصلی ترین و کانونی ترین منابع تغذیه مشروعیت نظام سیاسی کشور محسوب می شوند، دل های دلسوزان نظام و کشور را به درد آورده است.

مجلس و دولت به صورت توامان با کمرنگ کردن جایگاه و نقش شوراهای محلی در قالب دو لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و مالیات بر ارزش افزوده و واگذاری اختیارات این نهاد نوپا و مردمی به وزارت کشور، زمینه های چالش هویتی برای نهادهای انتخابی و ترویج رویکرد اقتدارگراییِ پدر گونه در قبال نهادهای مردمی را به نمایش گذارده اند.

وی همچنین با اشاره به نقش شورا اشاره کرد و عنوان کرد: اتخاذ تصمیم شتابان مجلس شورای اسلامی در لایحه مالیات بر ارزش افزوده به گونه ای که مسوولیت وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه مالیات بر ارزش افزوده مجلس موجب تراکم فروشی در شهر می شود

مصوبه مالیات بر ارزش افزوده مجلس موجب تراکم فروشی در شهر می شود