مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-06بين الملل

تاکید اردوغان بر اهمیت پیروزی آذربایجان در قره باغ از لحاظ نظامی و دیپلماسی


رییس جمهور ترکیه با تاکید بر اینکه پیروزی در قره باغ چه از لحاظ حقوق بین الملل و چه دیپلماسی و نظامی چون شیر مادر برای جمهوری آذربایجان حلال است گفت ترکیه در همه مجامع از مظلومان حمایت می کند.

- رییس جمهور ترکیه با تاکید بر اینکه پیروزی در قره باغ چه از لحاظ حقوق بین الملل و چه دیپلماسی و نظامی چون شیر مادر برای جمهوری آذربایجان حلال است گفت ترکیه در همه مجامع از مظلومان حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه مجازی مسیر کاراکورت-خراسان تاکید کرد: به یمن مبارزات برادران آذربایجانی مان، امروز بر فراز قره باغ دیگر نه کهنه پارچه، بلکه ماه و ستاره به اهتراز درآمده است.

اردوغان افزود: پرچم آذربایجان به عنوان نماد ایثارگری شهدایمان در قره باغ کوهستانی با افتخار به اهتزاز درمی آید.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی در قره باغ چه از لحاظ حقوق بین الملل و چه دیپلماسی و نظامی چون شیر مادر برای آذربایجان حلال است، گفت: ترکیه همواره و در همه مجامع از حق، حقیقت و مظلومان حمایت کرده و حمایت خواهد کرد و به سیاست خود در این راستا ادامه خواهد داد.

اردوغان در ادامه با بیان اینکه در برابر تهدیدات هرگز سر خم نکرده، نگریخته و نترسیدیم و همواره محکم و استوار ایستادگی کرده ایم، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اردوغان بر اهمیت پیروزی آذربایجان در قره باغ از لحاظ نظامی و دیپلماسی

تاکید اردوغان بر اهمیت پیروزی آذربایجان در قره باغ از لحاظ نظامی و دیپلماسی