مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-06اجتماعي

بارندگی منجر به آبگرفتگی مقطعی معابر شیراز شد


بارش باران که از ساعات اولیه بامداد یکشنبه 16 آذر آغاز شده بود، در ساعات پیش از ظهر شدت گرفت و منجر به بروز آبگرفتگی های مقطعی در برخی از معابر شهریی شد.

- ایسنا/فارس بارش باران که از ساعات اولیه بامداد یکشنبه 16 آذر آغاز شده بود، در ساعات پیش از ظهر شدت گرفت و منجر به بروز آبگرفتگی های مقطعی در برخی از معابر شهریی شد.

بارندگی که از بامداد یکشنبه در شیراز و اغلب نقاط فارس آغاز شده بود، پیش از ظهر یکشنبه 16 آذر شدت گرفت و به دلیل اینکه میزان دبی آب حاصل از بارندگی بیش از ظرفیت کانال های تعبیه شده خیابانی بود، منجر به بروز آبگرفتگی در اغلب مسیرهای شهری شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز به خبرنگاران گفت: با هدف رفع نواقص مسیرهای عبور روان آب در شیراز، اقدامات گسترده ای طی ماه های گذشته در مناطق یازده گانه شهرداری اجرایی شده است.

محمدحسنپور گفت: شهرداری شیراز برای مواجهه با شرایط زمان بارندگی آمادگی کامل را دارد و زیرساخت های لازم برای این ایام فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارندگی قابل توجه، تدابیری از سوی شهرداری شیراز اندیشیده و اجرایی شده است تا شهروندان بدون مشکل از این نعمت الهی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی منجر به آبگرفتگی مقطعی معابر شیراز شد

بارندگی منجر به آبگرفتگی مقطعی معابر شیراز شد