مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-06سياسي

برگزاری وبینار روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای مرکز مازندران


وبینار گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فنی وحرفه ای با حضور ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور و آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد و در این مراسم از 5 دانشجوی برتر تجلیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور امروز در وبینار گرامیداشت روز دانشجو، ضمن تبریک به مناسبت 16 آذر روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، بیان کرد: نقش اصلی را در دانشگاه دانشجو ایفا می کند، محوریت دانشگاه دانشجو است.

وی افزود: دانشجویان در مقابل فشارها و استکبار ستیزی همواره نقش محوری داشتند بر حول محور کلیدواژه ها فعالیت دارند، دانشگاه با بودن دانشجو هویت می گیرد.

*رویکرد استکبارستیزی دانشگاه صالحی عمران خاطرنشان کرد: دانشگاه محلی برای یادگیری است و مسؤولیت دانشگاه تربیت دانشجویان است، دانشجویان نباید نقش غیرفعال داشته باشند، فلسفه آموزش در دانشگاه به گونه ای است که ارتباط تنگاتنگی با دانشجویان دارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور با اشاره به اینکه دانشگاه فنی وحرفه ای دانشگاه بزرگی است، گفت: در این دانشگاه حدود 70 درصد از دروس عملی است و ارتباط نزدیکی بین اساتید با دانشجو وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای مرکز مازندران

برگزاری وبینار روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای مرکز مازندران