مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-06اجتماعي

طبیعت دوستان خراسان شمالی آموزش پرنده نگری دیدند


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: کارگاه آموزش پرنده نگری با شرکت حدود هزار نفر از علاقه مندان و فعالان این حوزه به صورت مجازی در استان برگزار شد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: کارگاه آموزش پرنده نگری با شرکت حدود هزار نفر از علاقه مندان و فعالان این حوزه به صورت مجازی در استان برگزار شد.

ابوالفضل اسماعیلی اظهارکرد: این کارگاه آموزشی به مناسبت روز ملی پرنده نگری و با حضور یکی از استادان ممتاز این حوزه در استان برپا شد که با استقبال گسترده علاقه مندان طبیعت و راهنمایان گردشگری رو به رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، وی افزود: در این کارگاه بر لزوم همکاری تنگاتنگ ادارات کل حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، انجمن صنفی راهنمایان گردشگری و انجمن صنفی تورگردانان توسعه اقتصادی در راستای توسعه صنعت پرنده نگری و توانمندسازی جوامع محلی در جوار زیستگاه های حساس تأکید شد.

اسماعیلی افزود: زیستگاه های پرندگان استان، انواع پرندگان و زمان مناسب دیدن گونه های متنوع پرندگان (اکوتوریسم)، پرنده نگری و حساسیت های اکولوژیکی مناطق از جمله موضوعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت دوستان خراسان شمالی آموزش پرنده نگری دیدند

طبیعت دوستان خراسان شمالی آموزش پرنده نگری دیدند