مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 12:302020-12-06سياسي

انتخابات ونزوئلا زیر ذره بین ناظران بین المللی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری کوبایی پرنسا لاتینا نوشت: گلوریا لاریوا ناظر آمریکایی و کاندیدای سابق انتخابات 2008 این کشور، - در حالی که ونزوئلا به رغم کارشکنی های مخالفان داخلی و خارجی روند برگزاری انتخابات را به پیش می برد، ناظران بین المللی حاضر در صحنه انتخابات، ضمن رصد لحظه به لحظه این رویداد تاریخی، با اظهارات خود به دفاع از مشروعیت انتخابات آزاد و عادلانه این کشور پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری کوبایی پرنسا لاتینا نوشت: گلوریا لاریوا ناظر آمریکایی و کاندیدای سابق انتخابات 2008 این کشور، به عنوان یکی از ناظران بین المللی حاضر در انتخابات ونزوئلا، اطمینان داد که امروز هیچ کس نمی تواند مشروعیت روند پیشروی انتخابات مجلس ونزوئلا را مورد تشکیک قرار دهد.

این ناظر آمریکایی با تاکید بر شفافیت روند کار شورای انتخابات ملی ونزوئلا تصریح کرد: براساس ممیزی های تاییدشده از سوی کارشناسان داخلی و خارجی، روند انتخابات ونزوئلا در تمام مراحل با شفافیت کامل عمل کرده است.

لاریوا ادامه داد: مسئله این است که آمریکا با انکار تمام دستاوردهای خوب این کشور آمریکای لاتین، تمام انرژی خود را وقف تحریک مخالفان کرده است و تعیین می کند که مخالفان چه کاری انجام دهند و گروه راست گرا نیز دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات ونزوئلا زیر ذره بین ناظران بین المللی

انتخابات ونزوئلا زیر ذره بین ناظران بین المللی