مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-06اقتصادي

نقش صنعت نساجی در رونق اقتصادی و جهش تولید


صنعت نساجی از جمله صنایعی است که در زندگی روزمره و در تمام سطوح جامعه استفاده می شود، این صنعت به سبب تورم رکود و مشکلاتی که در حوزه اقتصاد کلان جامعه دارد با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و مانند تمامی صنایع کشور طی سال های اخیر با اعتراض فعالانش همراه .

-  صنعت نساجی ایران در دوره ای خاص بیش از سایر صنایع مورد توجه قرار گرفته بود.

توسعه و بهبود این صنعت با صادرات می تواند روشی برای حذف وابستگی یک کشور به منابع درآمد نفتی باشد و همانطور که کشورهایی مثل هند و ترکیه و چین در این زمینه موفق عمل کردند.

محمدرضا دهقانی اشکذری، کارآفرین نمونه استان در گفت و گوی تفصیلی با خبرنگار فارس در یزد به نقش صنایع به ویژه صنعت نساجی استان در کشور اشاره کرد و در خصوص اولویت های این حوزه در سال جدید، اظهار کرد: در نظام های اقتصادی دنیا معتقدند که صنایع و کسب وکارها مثل شکوفه های درخت توسعه هستند یعنی اگر صنایع حمایت نشوند میوه توسعه، حاصلی نخواهد شد که مردم  را منتفع کند.

اگر کشوری بخواهد توسعه پایدار داشته باشد که به دنبالش رفاه را برای مردم به ارمغان آورد قطعا نیازمند صنایع با توسعه پایدار است در کشور ما نیز صنعت نساجی یکی از هفت صنعت راهبردی است که به دلایلی در جایگاهی که پیش بینی شده است قرار ندارد که در ادامه درمورد آن صحبت خواهیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش صنعت نساجی در رونق اقتصادی و جهش تولید

نقش صنعت نساجی در رونق اقتصادی و جهش تولید