مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 16:502020-12-06اجتماعي

اجرای طرح محدودیت منع تردد شبانه در ملارد/خاطیان جریمه می شوند


فرماندار ملارد از اجرای طرح محدودیت منع تردد شبانه در شهرستان خبر داد و گفت: درحال پیگیری هستیم جریمه شب اول بخشیده شود اما خاطیان در ادامه طرح در صورت تخلف جریمه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد برنجی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح محدودیت منع تردد از ساعت 21 الی 4 در شهر ملارد اظهار داشت: شهرستان ملارد در وضعیت نارنجی است و شهر ملارد نیز بالای 200 هزار نفر جمعیت دارد محدودیت منع تردد از ساعت 21 الی 4 شب گذشته (شنبه 15 آذر ماه) صرفاً در شهر ملارد اعمال می شود.

برنجی افزود: با توجه به اینکه فاصله بین شروع اجرای این محدودیت و اعلام آن چند ساعت بود هر چند رسانه ها در سطح وسیعی آن را منعکس نمودند ولی تعداد از شهروندان از این موضوع به خوبی مطلع نشدند لذا طی مکاتبه ای از مراجع ذی صلاح تقاضا نمودیم صرفاً جریمه های شب اول اجرای طرح بخشیده شود.

فرماندار ملارد بیان داشت: از همکاری عوامل انتظامی و راهور در اجرای این طرح متشکریم و از شهروندان عزیز ملارد تقاضا داریم این محدودیت را رعایت نمایند در غیر این صورت مبلغ 200 هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی عنوان داشت: افرادی که صرفاً نیاز بسیار مبرم و اضطراری به تردد شبانه دارند به همراه مدارک و مستندات میتوانند به فرمانداری مراجعه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محدودیت منع تردد شبانه در ملارد/خاطیان جریمه می شوند

اجرای طرح محدودیت منع تردد شبانه در ملارد/خاطیان جریمه می شوند