مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 17:152020-12-06سياسي

خانه های ساخته شده در جوار کوه مشکل همیشگی منبع آب اهواز است


خانه های ساخته شده در جوار کوه که احتمال ریزش آن هم وجود دارد، مشکل همیشگی منبع آب اهواز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی عصر امروز به همراه گروه جهادی با حضور در منطقه محروم منبع آب اهواز ضمن دیدار چهره به چهره با مردم این منطقه، از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات آنان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات فعلی صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدید بر پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات مردم این منطقه تأکید کرد و افزود: منطقه منبع آب به عنوان یکی از مناطق کم برخوردار از امکانات و محروم اهواز است که لازم است مسئولان استانی و کشوری توجه ویژه ای را به منطقه داشته باشند چرا که مردم این منطقه گلایه ها و خواسته هایی دارند که نیاز به رسیدگی دارد.

مرادی در ادامه گفت: مردم منطقه منبع آب اهواز لایق خدمت رسانی و توجه بیش تری هستند و دستگاه قضایی خوزستان با جدیت و مستمر پیگیر رفع مشکلات مردم این منطقه است و هیچ عذر و کوتاهی را از مسئولان در حل مشکلات منبع آب نمی پذیرد و در صورت لزوم وفق مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

رییس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه اظهار کرد: در منطقه محروم منبع آب چند نقطه بحرانی وجود دارد که مهم ترین دغدغه و مشکلی که ترس همیشگی را در دل مردم این منطقه به وجود آورده است، خانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های ساخته شده در جوار کوه مشکل همیشگی منبع آب اهواز است

خانه های ساخته شده در جوار کوه مشکل همیشگی منبع آب اهواز است