مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 18:152020-12-06سياسي

سازمان برنامه: بودجه ‎ای برای بنیاد حاج‎قاسم در کار نبود


سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به شبهات رسانه ای درباره بودجه بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد: این ردیف سال گذشته از سوی مجلس در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به متن قانون بودجه 1399 اضافه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به شبهات رسانه ای درباره بودجه بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد: این ردیف سال گذشته از سوی مجلس در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به متن قانون بودجه 1399 اضافه شد.

در سال 1398 هم­زمان با شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، لایحه بودجه سال 1399 در مجلس شورای اسلامی در حال رسیدگی بود که دو ردیف به ­شرح زیر در بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تصویب رسید: 1- ردیف 111377 با عنوان: طرح شهید سلیمانی (پیشرفت و آبادانی دهستان­ها) 2- ردیف 111398 با عنوان: بنیاد فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی ردیف­ های مذکور در صفحات 108 و 109 قانون بودجه سال 1399 (ماده واحده و جداول کلان منابع و مصارف) درج و منتشر شده است.

این دو ردیف مشابه سایر ردیف­های مربوط به ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لایحه بودجه سال 1400 نیز تکرار و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

عموم ردیف­های بودجه ­ای سپاه به نام شهدای گرانقدر نام­گذاری شده است، لذا دستگاه اجرایی دو ردیف یاد شده با نام شهید حاج قاسم سلیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه: بودجه ‎ای برای بنیاد حاج‎قاسم در کار نبود

سازمان برنامه: بودجه ‎ای برای بنیاد حاج‎قاسم در کار نبود