مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 20:052020-12-06سياسي

شکوفایی ظرفیت های سیستان و بلوچستان نیازمند حضور جدی دانشجویان


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت های استفاده نشده فراوانی در این استان وجود دارد که شکوفایی هر یک از آنها نیاز به حضور جدی و فعال دانشجویان دارد.

- به گزار ش در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اولین پیام این نام گذاری را اهمیت شعور، درک سیاسی و اجتماعی بالا برای دانشجویان، عنوان داشت و بیان کرد: ایمان و تعهد؛ دو احساس مسئولیت؛ صبر و پایداری در مسیر حق و ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی از جمله درس هایی است که دانشجویان باید بیاموزند، درس‎هایی که هم اکنون از نیازهای کشور به ویژه استان است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: امروزه ایران اسلامی به ویژه سیستان وبلوچستان با وجود پیشرفت های بی شمار با مشکلات فراوانی مواجه است و البته ظرفیت های فراوان استفاده نشده ای هم دارد.

آیت الله محامی با اشاره به اینکه این شرایط امروز نیازمند حضور فعال و جدی دانشجویان در عرصه های مختلف است به بیان مهمترین عرصه های نقش آفرینی دانشجویان پرداخت و اظهار داشت: عرصه علمی و توسعه مرزهای دانش و پیوند آن با فرهنگ و اقتصاد جامعه از جمله مهمترین عرصه هایی است که دانشجویان باید در آن حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان گفت: عرصه فرهنگی و ارتقاء فرهنگ جامعه و مردم نیز یکی دیگر از عرصه های مهم برای نقش آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی ظرفیت های سیستان و بلوچستان نیازمند حضور جدی دانشجویان

شکوفایی ظرفیت های سیستان و بلوچستان نیازمند حضور جدی دانشجویان