مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 04:402020-12-07اقتصادي

درآمدهای نفتی محقق می شود؟


یک کارشناس ارشد حوزه انرژی ضمن انتقاد از اعداد مطرح شده در لایحه بودجه 1400 برای پیش بینی فروش نفت، گفت: میزان صادرات مطرح شده در لایحه بودجه منطقی نیست و این مساله می تواند مشکلاتی همچون تورم را برای کشور به دنبال داشته باشد.

- یک کارشناس ارشد حوزه انرژی ضمن انتقاد از اعداد مطرح شده در لایحه بودجه 1400 برای پیش بینی فروش نفت، گفت: میزان صادرات مطرح شده در لایحه بودجه منطقی نیست و این مساله می تواند مشکلاتی همچون تورم را برای کشور به دنبال داشته باشد.

مرتضی بهروزی فر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در لایحه بودجه 1400 قیمت فروش نفت 40 دلار در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این قیمت باتوجه به پیش بینی های سال آینده و شرایط فعلی منطقی است اما صادرات 2.

3 بشکه در روز عدد چندان منطقی نیست.

به گفته وی بیشترین میزان صادرات نفت ایران بعد از انقلاب اسلامی حدود 2.

5 میلیون بشکه بوده است، در خوشبینانه ترین حالت اگر تمام تحریم ها برداشته شود و از آن طرف وضعیت به گونه ای باشد که هیچ کشوری به دنبال کاهش تولید نباشد، می توان به تولید حداکثری ایران فکر کرد.

این کارشناس ارشد حوزه انرژی ادامه داد: اگر فرض را بر رفع کامل تحریم ها بگذاریم و ایران بتواند جایگاه خود را در بازار پیدا کند باز هم در صورت تداوم شرایط فعلی تمام کشورها می بایست بین 20 تا 25 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای نفتی محقق می شود؟

درآمدهای نفتی محقق می شود؟