مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-07سياسي

معرفی سه بیمارستان برتر دانشگاهی و غیردانشگاهی آذربایجان شرقی در دوره نظارت جامع


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سه بیمارستان برتر دانشگاهی و غیردانشگاهی آذربایجان شرقی، منتخب چهارمین دوره نظارت جامع را اعلام کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سه بیمارستان برتر دانشگاهی و غیردانشگاهی آذربایجان شرقی، منتخب چهارمین دوره نظارت جامع را اعلام کرد.

دکتر روزبه رجایی در مراسم اعلام نتایج چهارمین دوره نظارت جامع دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تشریح این خبر، گفت: بیمارستان های غیردانشگاهی شهید محلاتی، ولیعصر (عج) و استاد عالی نسب و بیمارستان های دانشگاهی طالقانی، الزهرا (س) و نیکوکاری، به عنوان سه بیمارستان برتر (اول تا سوم) این دوره از نظارت جامع، انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه تمامی رتبه بندی ها و ارزیابی های به عمل آمده از بیمارستان ها در راستای ارتقا و بهبود عملکرد انجام می شود، اضافه کرد: کسب رتبه ی برتر به معنی بی نقص بودن آن مجموعه نبوده و رتبه ها بسیار نزدیک به هم هستند و این ارزیابی ها جنبه ی ارشادی دارند.

وی، شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و چالش های بیمارستانی، پرهیز از نظارت ها و بازدیدهای موازی در مجموعه دانشگاه، تعمیق و اشاعه فرهنگ نظارت و تضمین کیفیت در سطح بیمارستان ها، قرار دان کارشناسان در موقعیت یاددهی و یادگیری، بروز کردن عمکلرد بیمارستان ها با استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سه بیمارستان برتر دانشگاهی و غیردانشگاهی آذربایجان شرقی در دوره نظارت جامع

معرفی سه بیمارستان برتر دانشگاهی و غیردانشگاهی آذربایجان شرقی در دوره نظارت جامع