مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-07دانش

قرار گرفتن 7 دانشمند کردستانی در لیست دانشمندان برتر دنیا


با انتشار اسامی 161 هزار دانشمند 2 درصد برتر دنیا توسط محققین دانشگاه استنفورد، هفت نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه کردستان در این لیست قرار گرفتند.

- سنندج- رییس دانشگاه کردستان گفت: با انتشار اسامی 161 هزار دانشمند 2 درصد برتر دنیا توسط محققین دانشگاه استنفورد، هفت نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه کردستان در این لیست قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، رحمت صادقی اظهار کرد: در این فهرست محمدرضا ستاره در رشته فیزیک، حسن بیورانی در رشته مهندسی برق، رحمت صادقی در رشته شیمی، عبدالله سلیمی در رشته شیمی، هیمن شهابی در رشته GISسنجش از دور ، پرهام مرادی در رشته مهندسی کامپیوتر و قباد شفیعی در رشته مهندسی برق، در جمع دانشمندان 2 درصد برتر جهان بر اساس داده های پایگاه اسکوپوس در سال 2019 قرار گرفتند.

وی افزود: در مقاله اخیر منتشر شده توسط متخصصین دانشگاه استنفورد در مجله PLOS، دانشمندان 2 درصد برتر براساس داده های پایگاه اسکوپوس و تعداد ارجاعات به مقالات در طول عمر علمی پژوهشگر تا پایان سال 2019 و داده های سال 2019، رده بندی شده اند.

صادقی خاطرنشان کرد: گزارش تهیه شده از سوی متخصصان دانشگاه استنفورد، شامل فهرستی از دانشمندانی است که مقالات منتشرشده آن ها، پیشرفت در زمینه های مربوطه را تسریع و بر بهره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن 7 دانشمند کردستانی در لیست دانشمندان برتر دنیا

قرار گرفتن 7 دانشمند کردستانی در لیست دانشمندان برتر دنیا