مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-07فرهنگي

خطر کردیم و به کارزار آمدیم


حمیدرضا نعیمی که مشغول آماده سازی نمایش کمدی «گرگاس یا روز بخیر آقای وزیر» است، می گوید، گروه ما با این چشم انداز که ممکن است اجرای این نمایش منتفی یا در میانه راه متوقف شود، - حمیدرضا نعیمی که مشغول آماده سازی نمایش کمدی گرگاس یا روز بخیر آقای وزیر است، می گوید، گروه ما با این چشم انداز که ممکن است اجرای این نمایش منتفی یا در میانه راه متوقف شود، به کارزار آمده است.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر در گفتگو با ایسنا هم درباره وضعیت دشوار تئاتر و فعالان آن در دوران کرونا سخن گفت و همچنین امیدوار است با اجرای نمایش های تازه، شور و شوقی دوباره در این حوزه ایجاد شود.

نعیمی در آغاز از آماده شدن نمایش تازه خود خبر می دهد و اضافه می کند: تئاتر ما آماده است و بزودی دکور، لباس، موسیقی، پوستر و اقلام تبلیغاتی نیز تهیه می شود تا نمایش روی صحنه برود.

او که قصد دارد نمایش خود را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد، تاکید می کند: بایسته است مسئولان وزارت بهداشت، شخص وزیر، ستاد مقابله با کرونا در نشست هایی با مسئولان و متخصصان هنری به راهکارهایی برای حیات دوباره تئاتر بیندیشند، چراکه تئاتر نباید جزو اولین مکان هایی باشد که محکوم به تعطیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر کردیم و به کارزار آمدیم

خطر کردیم و به کارزار آمدیم