مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-07سياسي

دفاع نماینده ایران در مجمع جهانی شطرنج؛ از رفتارهای سیاسی پرهیز کنید


نودویکمین مجمع عمومی فدراسیون جهانی شطرنج روز گذشته (یکشنبه) به صورت آنلاین و وبینار برگزار شد که نماینده ایران دفاعیاتی را در رابطه با هجمه های اخیر مطرح کرد.

- دفاع نماینده ایران در مجمع جهانی شطرنج؛ از رفتارهای سیاسی پرهیز کنید نودویکمین مجمع عمومی فدراسیون جهانی شطرنج روز گذشته (یکشنبه) به صورت آنلاین و وبینار برگزار شد که نماینده ایران دفاعیاتی را در رابطه با هجمه های اخیر مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نودویکمین مجمع عمومی فدراسیون جهانی شطرنج به صورت آنلاین و وبینار برگزار شد.

این درحالی بود که صحبت هایی از تعلیق شطرنج ایران شنیده شده و نایجل شورت نایب رییس انگلیسی فدراسیون جهانی چندین بار ایران را تهدید به تعلیق کرده بود.

فرهاد نیکو خصال سرپرست فدراسیون شطرنج که نماینده ایران در این جلسه بود به همراه شادی پریدر به دفاع از مواضع ایران پرداخت.

نیکو خصال نماینده فدراسیون شطرنج در این مجمع آنلاین اظهار کرد: فدراسیون شطرنج ایران طی سال های گذشته اقدامات زیادی برای توسعه شطرنج در ایران انجام داده است و با 45 هزار و 252 عضو فیده، نزدیک به 5 درصد از کل جامعه شطرنج بازان فدراسیون جهانی را تشکیل می دهد.

او ادامه داد: ایران با برگزاری بیش از هزار مسابقه در سال، در رده های اول لیست برگزار کنندگان مسابقه در جهان قرار دارد و این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع نماینده ایران در مجمع جهانی شطرنج؛ از رفتارهای سیاسی پرهیز کنید

دفاع نماینده ایران در مجمع جهانی شطرنج؛ از رفتارهای سیاسی پرهیز کنید