مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-07اقتصادي

منابع مالی مسدود شده در کشورهای دیگر را باید آزاد کنیم


اگر گشایشی در ایام پیش رو حاصل شود باید منابع مالی مسدود شده در دیگر کشورها را آزاد کنیم تا این منابع به چرخه اقتصادی کشور بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی ایران، در سال های اخیر که تحریم ها بار دیگر بر اقتصاد ایران سایه افکنده است، فعالان اقتصادی و اعضای اتاق ایران در نشست هایی که با مسئولان و دولتمردان داشته اند، بارها اعلام کرده اند که بخش خصوصی به رغم محدودیت های ناشی از تحریم با توجه به مناسبات و روابط خود در بازارهای هدف می توانند در پیشبرد اهداف کشور نقش آفرین باشد.

در نشست مشترک اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور با فعالان اقتصادی که با حضور غلامحسین شافعی رییس اتاق ایران، محمدرضا انصاری نایب رییس اتاق ایران، محمدرضا کرباسی معاون امور بین الملل اتاق ایران، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، حمید زادبوم رییس سازمان توسعه تجارت و روسای اتاق های مشترک بازرگانی ایران و برخی از کشورها برگزار شد، بر این نقش آفرینی تأکید شد.

اسحاق جهانگیری اعلام کرد که بدون حضور بخش خصوصی، اقتصاد کشور پیش نخواهد رفت.

غلامحسین شافعی رییس اتاق ایران در این نشست ضمن برشمردن مهم ترین موانع توسعه تجارت با کشورها، خواستار توجه به نظرات بخش خصوصی در روند تصمیم گیری ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی مسدود شده در کشورهای دیگر را باید آزاد کنیم

منابع مالی مسدود شده در کشورهای دیگر را باید آزاد کنیم