مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-07اجتماعي

بارش 65 سانتی برف در محور سیاهکل - دیلمان/ انسداد محور پونل - خلخال


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن خبر داد و گفت: بیشترین ارتفاع برف مربوط به محور سیاهکل - دیلمان با 65 سانت است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن خبر داد و گفت: بیشترین ارتفاع برف مربوط به محور سیاهکل - دیلمان با 65 سانت است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال 545 راهدار در قالب 53 اکیپ در محورهای کوهستانی استان فعال هستند، اظهار کرد: راهداران با استفاده از 351 دستگاه ماشین آلات راهداری برای خدمات رسانی در بارش های احتمالی برف آماده شده اند.

وی افزود: با وجود 13 هزار و 380 کیلومتر راه اصلی و فرعی که در گیلان وجود دارد، در مواقعی که بارش های برف سنگین باشد به ترتیب اولویت پاکسازی با آزادراه ها، بزرگراه ها، جاده های اصلی و سپس فرعی است و در این زمینه حتما از توان بخش خصوصی هم استفاده خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از انسداد محور پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون بارش شدید برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، رستم آباد - بره سر - کلیشم، بلوردکان - خصیب دشت، اسالم - خلخال و پونل - خلخال وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 65 سانتی برف در محور سیاهکل - دیلمان/ انسداد محور پونل - خلخال

بارش 65 سانتی برف در محور سیاهکل - دیلمان/ انسداد محور پونل - خلخال