مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-07حوادث

انسداد بیش از 25 هزار سیم کارت و سریال گوشی متعلق به کلاهبرداران


رییس پلیس آگاهی ناجا از انسداد 25 هزار و 694 سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه متعلق به کلاهبرداران کارت به کارت خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی ناجا از انسداد 25 هزار و 694 سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه متعلق به کلاهبرداران "کارت به کارت" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمد قنبری اظهارکرد: یکی از جرایمی که فراوانی بیشتری نسبت به دیگر جرایم دارد، کلاهبرداری به روش کارت به کارت است.

وی با اشاره به هدفگذاری پلیس آگاهی ناجا برای کاهش این جرم گفت: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با کلاهبرداران کارت به کارت، بیش از 25 هزار و 694 سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه متعلق به کلاهبرداران مسدود و همین امر موجب کاهش محسوس وقوع این نوع کلاهبرداری در کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس رییس پلیس آگاهی ناجا در ادامه اجرای موفق این طرح را نتیجه تلاش شبانه روزی کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری سراسر کشور و همکاری معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، اداره کل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دانست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد بیش از 25 هزار سیم کارت و سریال گوشی متعلق به کلاهبرداران

انسداد بیش از 25 هزار سیم کارت و سریال گوشی متعلق به کلاهبرداران