مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-07فناوري

پوشش ارتباطی استان بوشهر پس از وقوع سیل پایدار است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از پایداری وضعیت پوشش ارتباطی استان پس از وقوع سیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سملیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود وقوع سیل و آبگرفتگی در استان، وضعیت کلی شبکه ارتباطی در استان بوشهر در حالت عادی است.

وی گفت: بعد از بارش شدید باران و وقوع سیل در استان بوشهر آخرین وضعیت ارتباطی استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی جهت کاهش هر گونه حادثه احتمالی به وقوع سیلاب های مخرب در سطح استان اتخاذ شد.

سملیان با اشاره به گفتگوی تلفنی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت ارتباطی استان بوشهر بعد از وقوع سیل گفت: حفظ پایداری ارتباطات در شهرها و روستاهای سیلابی، بررسی مسیرهای فیبرنوری داخل استان و پایداری آنها در مقابل حوادث و شرایط بحرانی در اولویت دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: با انجام هماهنگی ها و پیگیری های لازم برای اعزام نیروهای پشتیبان فنی، آمادگی لازم وجود دارد تا با اعزام نیروها نسبت به قطعی ارتباطات احتمالی اقدام شود.

وی در مورد آخرین وضعیت ارتباطی استان بوشهر بعد از وقوع سیل تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت کلی شبکه ارتباطی در استان بوشهر در حالت عادی و ارتباطات پایدار و مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش ارتباطی استان بوشهر پس از وقوع سیل پایدار است

پوشش ارتباطی استان بوشهر پس از وقوع سیل پایدار است