مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-07پزشكي

چگونه در روزهای قرنطینه آنلاین بیمه بخریم


این روزها دغدغه همه ما انجام کارهای ضروری مان در شرایط کروناست.

- این روزها دغدغه همه ما انجام کارهای ضروری مان در شرایط کروناست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیمیتو، کرونا و قرنطینه و تعطیلات ناگهانی آن که گاهی طولانی مدت می شود، ممکن است بیشتر از هر زمان دیگری نیاز ما به فضای مجازی و استفاده از خدمات آنلاین را بیشتر کرده باشد.

متأسفانه این روزها آمار مبتلایان به این بیماری و خطر از دست دادن عزیزانمان هر روز بیشتر و بیشتر می شود، و همین موضوع به ناچار باعث اعمال محدودیت­ های اجتماعی بیشتری شده؛ که این محدودیت ها نه تنها خیلی از کسب و کارها و مشاغل را با مشکلات زیادی روبه رو کرده، بلکه دسترسی شهروندان به مراکز مورد نیازشان را هم دشوار کرده است.

در این روزهای سخت و پر استرس وظیفه شهروندی همه ماست که برای حفظ سلامتی یکدیگر احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم و این بحران را جدی بگیریم و فراموش نکنیم که در برابر سلامتی خود و دیگران مسئولیم.

با توجه به محدودیت های جدید در رفت و آمد برای خودروهای شخصی و اعلام وضعیت قرمز و بحرانی در بعضی استان ها و همچنین تعطیل بودن بسیاری از مراکز دولتی و غیر دولتی، فروشگاه­ ها، رستوران ­ها و بسیاری از شرکت ­ها مثل دفاتر بیمه، چقدر خوب می شود که با خدمات آنلاین و شرکت هایی که این خدمات را ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در روزهای قرنطینه آنلاین بیمه بخریم

چگونه در روزهای قرنطینه آنلاین بیمه بخریم