مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-07سياسي

کرونا در کمین دورهمی های شب یلدا/ منع تردد شبانه در کرمانشاه همچنان پابرجاست


فرماندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت نارنجی این شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، گفت: منع تردد شبانه از ساعت 9 شب تا چهار صبح همچنان پابرجا و برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه به اشاره  به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: قرارگاه عملیاتی این طرح در کرمانشاه با همکاری بسیج سپاه پاسداران، مرکز بهداشت و جمعیت هلال احمر شروع شده است.

وی ادامه داد: این قرارگاه که متشکل از سه کمیته  مراقبتی، نظارتی و حمایتی کار شناسایی بیمارانی که در ارتباط با کرونا مثبت در تماس با سامانه 4030 یا از هر طریق دیگری، شناسایی شده اند را پیگیری می کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: وضعیت افراد را بررسی و به کمیته های حمایتیکه تحت مسئولیت بسیج سپاه پاسداران است،  ارجاع می دهند در قالب آن افراد معتمد به درب منازل مراجعه می کنند اطلاعات اولیه را می گیرند اگر نیاز به حمایت داشته باشند از طریق سبد غذایی، امکاناتی که در اختیار آن ها قرار می دهند.

وی  اضافه کرد: چهار پایگاه در قالب طرح شهید سلیمانی در راستای شناسایی افراد مبتلا در شهر کرمانشاه تشکیل شده، 6 پایگاه دیگر هم در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کمین دورهمی های شب یلدا/ منع تردد شبانه در کرمانشاه همچنان پابرجاست

کرونا در کمین دورهمی های شب یلدا/ منع تردد شبانه در کرمانشاه همچنان پابرجاست