مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-07دانش

تمرکز دانشگاه آزاد بر روی رشته های کاربردی است


معاون آموزشی و تسهیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مازندران گفت:در مورد افزایش رشته های این دانشگاه با توجه به سخت گیری وزارت علوم درباره رشته های جدید تمرکز استان بر روی رشته های کاربردی است.

- ایسنا/مازندران معاون آموزشی و تسهیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مازندران گفت:در مورد افزایش رشته های این دانشگاه با توجه به سخت گیری وزارت علوم درباره رشته های جدید تمرکز استان بر روی رشته های کاربردی است.

یاسر رستمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت 16 آذر روز دانشجو با اشاره به مشکلات آموزش در دوره آموزش مجازی و سامانه آموزشی اظهارکرد: دانشجویان این دانشگاه از سامانه وادانا برای کلاس مجازی استفاده می کنند و این دانشگاه از بدو شیوع این بیماری و ویروس عجیب شناخت درستی از این موضوع پیدا کرده و سعی کردیم آموزش حضوری را به آموزش مجازی تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت های خوبی در این دانشگاه برای آموزش مجازی وجود دارد، تصریح کرد: سامانه مجازی آموزشی این دانشگاه قابلیت ضبط محتوای درسی را دارد و دانشجو هر زمان مراجعه کندمی تواند به منابع درسی دسترسی پیدا کند.

رستمیان با بیان اینکه نظارت مستمری در برگزاری کلاس ها صورت می گیرد، یادآورشد: در مورد افزایش رشته های این دانشگاه با توجه به سخت گیری وزارت علوم درباره رشته های جدید تمرکز استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دانشگاه آزاد بر روی رشته های کاربردی است

تمرکز دانشگاه آزاد بر روی رشته های کاربردی است