مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-07سياسي

86 درصد زنجانی ها کارت هوشمند ملی دریافت کردند


مدیرکل ثبت احوال استان زنجان،به صدور کارت هوشمند ملی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: 86 درصد زنجانی ها کارت هوشمند ملی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی شفیعی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد راهبردی جمعیت درمحل استانداری زنجان، به صدور کارت هوشمند ملی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: 86 درصد زنجانی ها کارت هوشمند ملی دریافت کردند.

وی تعداد ایستگاه های کاری فعال کارت هوشمند ملی در استان زنجان را 49 دفتر عنوان کرد و افزود: این تعداد دفتر شامل 12 اداره و دو نمایندگی، 11 پست و 16 دفتر پیشخوان و هشت ایستگاه سیار است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، به صدور کارت ملی هوشمند اشاره کرد و یاد آور شد: کارت ملی هوشمند با ارائه سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال این امکان را فراهم می کند تا بتوان از کارت به عنوان یک ابزار چندکاره استفاده کرد و از وقوع جرائم و سوءاستفاده هم جلوگیری می کند.

شفیعی تاکید کرد: تخصیص شماره ملی، صدور کارت شناسنامه ملی، ارائه شناسنامه های رایانه ای، آرشیو اسناد هویتی، صدور کارت شناسایی هوشمند ازجمله خدمات مکان محور این اداره کل است که توسط همکاران این اداره به مردم ارائه می شود.

وی افزود: برخی از شهروندان اقدام به درخواست کارت نکرده اند و زمانی کارت کاربردی می شود که اکثریت مردم آن را تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 درصد زنجانی ها کارت هوشمند ملی دریافت کردند

86 درصد زنجانی ها کارت هوشمند ملی دریافت کردند